Thursday 23 August 2012

Minit mesyuarat bocor: UMNO dan BN juga yang di persalahkan




Ketua PKR negeri Datuk Mansor Othman kecewa apabila mendapati minit mesyuarat strategik parti itu berhubung persiapan untuk pilihan raya umum ke-13 dibocorkan di Internet.

Mansor yang juga timbalan ketua menteri 1 berkata beliau maklum dengan kebocoran tersebut dan kecewa kerana ia disiarkan bulat-bulat di blog yang kurang dikenali.

Beliau yang juga ADUN Penanti bagaimanapun berkata, kandungan maklumat itu – berhubung isu yang dibangkitkan berhubung pilihan raya akan datang, serta jawapan yang disediakannya – merupakan isu yang benar-benar diambil berat olehnya.

Beliau ketika ditemui di majlis rumah terbuka di Guar Perahu, Pulau Pinang berkata, beliau tidak dapat menerima kebocoran tersebut dan memerlukan masa beberapa hari untuk menyiasat perkara itu.

Blog gelagatanwar.wordpress.com bertajuk 'Gelagat Anwar' itu antara lainnya turut menyenaraikan individu yang hadir serta perbincangan mengenai agihan kerusi dan masalah yang dihadapi PKR di Pulau Pinang.

Dalam minit mesyuarat tersebut, Mansor antara lainnya juga didakwa menyifatkan Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng sebagai seorang yang "angkuh".


pepatah Melayu ada berkata..."tak pandai menari, jangan salahkan lantai jonkang jongket." Masalah dalam kain sendiri nak tuding jari juga kat orang lain kononnya dok gunting kain tu..padahal ada gunting dalam lipatan.

No comments:

Post a Comment